پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

شرایط نامطلوب تجهیزات و سخت‌افزاری ورزش خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۶۳۰۹۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
شرایط نامطلوب تجهیزات و سخت‌افزاری ورزش خراسان رضوی
رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: از نظر تجهیزات و سخت افزار حتی در مشهد با چالش مواجه هستیم چه برسد به شهرستان‌ها. کیفیت اغلب سالن‌ها و دستگاه‌ها خوب نیست و بسیاری حتی اسکوربرد ندارند. در مجموع از نظر تجهیزات و کیفیت سالن‌ها شرایط خوبی نداریم.

مجید ولی پور در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد هیات بکستبال خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در میان هیات‌های ورزشی عملکرد هیات بسکتبال بهترین بوده است. سال گذشته تمام تیم‌های ما در مسابقات قهرمان کشوری روی سکو بودند. کما اینکه از ابتدای کار خود یکی از اهداف ما این بود که جزو بهترین‌های بسکتبال کشور باشیم که به این مهم نزدیک می‌شویم.

وی افزود: سال گذشته ۲۲ تیم خراسانی در لیگ‌های مختلف حضور داشتند که ۸ تیم را بانوان تشکیل دادند. خوشبختانه دوتیم بانوان به لیگ برتر صعود کردند و تیم‌های لیگ ۲ به لیگ یک صعود می‌کنند، لیگ استان را به خوبی برگزار کردیم و برای اولین بار لیگ میکرو را با حضور ۲۳ تیم در استان برگزار کردیم که مورد توجه فدراسیون قرار گرفت. هم‌اکنون توجه ما بر بسکتبال میکرو و نونهالان است که امید است در مسابقات قهرمانی کشور بر سکو بایستیم.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی با تاکید بر پیشرفت کمیت و کیفیت بسکتبال استان، بیان کرد: اولین هدف ما افزایش کمیت بود که در راستای تحقق آن ۱۰ شهرستان را به شهرستان‌های فعال استان اضافه کرده و بسکتبال را در شهرستان‌ها گسترش دادیم، پس از افزایش کمیت بر کیفیت تمرکز کردیم که تیم‌های ما بازیکنان خوبی داشته باشند. در استان ۷ شهرستان فعال داشتیم که امروز به ۱۷ شهرستان ارتقا یافته است.

ولی پور شرایط تجهیزات و سخت‌افزاری بسکتبال استان را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: از نظر تجهیزات و سخت افزار حتی در مشهد با چالش مواجه هستیم چه برسد به شهرستان‌ها. کیفیت اغلب سالن‌ها و دستگاه‌ها خوب نیست و بسیاری حتی اسکوربرد ندارند. در مجموع از نظر تجهیزات و کیفیت سالن‌ها شرایط خوبی نداریم.

وی در خصوص تاثیر تورم اقتصادی بر ورزش، تاکید کرد: شاید در کوتاه مدت این تورم اقتصادی تاثیر چشمگیری نداشته باشد، اما در دراز مدت آسیب جدی به ورزش قهرمانی وارد خواهد کرد که امید است فکری برای آن برداشته شود. اماکن ما رو به فرسودگی و نگهداری آن‌ها دشوار است و اگر کمکی نشود در دراز مدت از نظر ورزشکار و تجهیزات آسیب میبینیم.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی با بیان اینکه تا کنون از سمت اداره ورزش و جوانان استان هیچگونه حمایت مالی نشده است، اظهار کرد: طی این۳ سال که در هیات هستیم هیچ پولی از اداره ورزش و جوانان خراسان دریافت نکردیم. تمام تلاش ما این است که اسپانسر‌های پای کار و علاقه‌مند به ورزش را پای کار آورده، از کمک آنان استفاده می‌کنیم و از طرف مجموعه‌های دولتی کمک مالی نداشتیم.

ولی پور وضعیت بسکتبالیست‌های ملی‌پوشان خراسانی را مطلوب ارزیابی و بیان کرد: ما در رده‌های مختلف سنی در حوزه بانوان و آقایان خوشبختانه شرایط خوبی داریم. در بانوان تا ۱۰ نفر به تیم ملی دعوت شدند، در نوجوانان آقایان ۶ نفر دعوت شدند و بزرگسالان فعلا اعلام نشده و در زمان خود دو یا ۳ نفر دعوت خواهند شد. با توجه به این که در حال حاضر سالن دست هیات بسکتبال نیست شرایط اینکه ورزشکاران را حمایت کنیم و تمرین‌های مدون بگذاریم نداریم، اما در حوزه ملی‌پوشان شرایط خوبی حاکم است.

امیدواریم خانه بسکتبال برگردد

وی در خصوص معضلات هیات بسکتبال استان، تاکید کرد: یکی از معضلات ما خانه بسکتبال است که با همه تلاش هزینه آن را تامین می‌کردیم. هم‌اکنون مسابقات و تمرینات را با کمک شهرداری جبران می‌کنیم، اما چالش مهمی است. امیدواریم خانه بسکتبال برگردد، اگر حداقل‌ها را داشته باشیم می‌توانیم حداکثر‌ها را بدست آوریم، اما همین حداقل‌ها را نداریم و کار سخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->